Záštitu nad konferencí převzali:
- Ministerstvo zdravotnictví SR
- Ministerstvo obrany ČR
- Hejtman Zlínského kraje
- Primátor města Zlína
- Společnost pro radiobiologii a krizové plánování
Úvodní slovo za SRKP ČLS JEP
Hlavním cílem konference je uskutečnit mezioborové setkání, které umožní účastníkům rozšířit přehled o spolupráci při řešení událostí souvisejících s bezpečností obyvatelstva, mimořádných událostech a tím přispěje ke zvýšení kvalifikace v profesní činnosti.
Předpokládaná účast je 160 - 200 účastníků, včetně zahraniční účasti.
Vědecká rada konference:
Předseda výboru: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.
Členové: prof. Ing. Dušan Vičar, CSc.
doc. Ing. Pavel Valášek, CSc. LL.M.
Ing. Jan Strohmandl, Ph.D.
Mgr. Ing. Eleonóra Benčíková, Ph.D., MPH., MHA
Časový harmonogram konference:
Středa 17. května 2023
10:00 - 11:00 Pro zájemce bude před zahájením konference zajištěna prohlídka 21. budovy - Baťův mrakodrap. Jedná se o jedinečnou historickou budovu, která sloužila jako administrativní centrum firmy Baťa s jedinečným výhledem na Zlín. Sraz pro zájemce je v suteréná konferenčních prostor fakulty FAME na adrese konání konference v 10:00 hod. Budova je vzdálena cca. 500 m od místa konání.
11:00 – 12:00 Registrace účastníků konference
12:00 – 12:50 Oběd
12:50 – 15:00 Tematický blok
15:00 – 15:30 Coffe break
15:30 – 17:00 Tematický blok - pokračování
17:00 - 18:00 Praktické ukázky
20:00 Společenský večer, raut
Čtvrtek 18. května 2023
08:50 – 10:45 Tematický blok
10:45 – 11:30 Coffe break
11:30 – 13:00 Tematický blok
Všeobecné pokyny pro účastníky konference
Registrace
Registrace na konferenci se vykonává prostřednictvím online registračního formuláře. Po vyplnění a odeslání formuláře je přihláška považována za závaznou. Registrace bude ukončena 30. 4. 2023.
Registrační poplatky
Cena registračního poplatku je 2590 Kč s DPH (110 EUR). V poplatku je zahrnut vstup na konferenci, oběd, občerstvení během celé konference, účast na společenském večeru a konferenční materiály. Úhrada registračního poplatku bude uskutečněna bankovním převodem. Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání přihlášky.
Akreditace
Vzdělávací akce je pořádána dle Stavovského předpisu ČLK č. 16.
Doprovodná výstava firem
Doprovodná výstava firem bude probíhat v prostorách Fakulty managementu a ekonomiky hned vedle přednáškového sálu. Zde bude také umístěno občerestvení pro účastníky akce. Zájemci o účast ve vystavovatelské sekci prosím kontaktujte: Jana Skřivánková, projektovymanager@egozlin.cz.
Ubytování
Pro účastníky konference nabídl doporučujeme Interhotel Zlín (www.interhotel.cz), který se nachází cca. 300 m od konání konference.
Rezervaci si prosím zajistěte včas přes kontaktní osobu:
Michaela Malinková
E-mail: recepce@interhotelzlin.cz
Tel: +420 734 200 126.
Bližší informace o ubytování vám zašleme po vyplnění registračního formuláře.
ORGANIZACE KONFERENCE
Jana Skřivánková
E-mail: projektovymanager@egozlin.cz
Mob: + 420 775 163 180
Sborník abstraktů MEKA 2023
Katalog firem MEKA 2023 - doprovodná výstava
PREZENTACE
COVID a krize na UKR - dvě témata s jedním řešením
COVID-19 ve Zlínském kraji
Detekce patogenních mikroorganismů v terénních podmínkách včera, dnes a zítra
Klienti domova pro seniory v období nouzového stavu
Koncept cezhraničnej spolupráce a komunikácie v připravenosti na hrozby podla požiadaviek Medzinárodných Zdravotných Predpisov (2005)
Nositelné systémy pro měření biomedicínských dat a jejich využití v konkrétních aplikacích
Pandémia ochorenia COVID-19 a systém verejného zdravotníctva SR
Pusťme světlo do temnoty
Výzvy krízového riadenia zdravotníctva pre zdravotnícke právo
Nasazení sil a prostředků ZZS při mezikrajské spolupráci IZS
PARTNEŘI AKCE
Další doporučené akce: